>> DZIĘKUJEMY I ZAPRASZAMY NA 35. EDYCJĘ TARGÓW TOUR SALON 4-6 PAŹDZIERNIKA 2024 <<

Organizator:

TOUR SALON Blog Meeting - uczestnicy

Podziel się

A Kind of Adventure

Jeśli ruszać w drogę, to tylko we trójkę, bo podróże z dzieckiem są same w sobie niezwykłą przygodą! Z pasji do rodzinnego podróżowania powstał nieco ponad rok temu blog A Kind of Adventure, który opisuje podróże małe (po naszym rejonie – Wielkopolsce oraz Polsce) i duże, dostępne na każdą kieszeń, z uwzględnieniem miejsc i atrakcji godnych polecenia rodzinom. Bloga tworzą: Kasia, która ma na swoim liczniku 33 kraje - autorka tekstów na blogu i w mediach społecznościowych, mistrzyni układania trasy, wyszukiwania tanich połączeń i noclegów oraz pakowania w mały bagaż podręczny, Norbert – ekspert od nawigacji i operowania aparatem oraz młody adept podróży Julian – wulkan energii i niezawodny animator, który dba o to, aby nikt podczas wspólnych wypraw się nie nudził. Przez 10 lat wspólnych wyjazdów udało nam się odwiedzić 18 krajów, wykorzystując przy tym okazję, jaką stwarzają długie weekendy i ferie, których terminy znamy przynajmniej na rok do przodu. Wybieramy kierunki nieoczywiste, gdzie możemy się cieszyć pięknem natury i pustką na szlakach – nasze ulubione miejsca na ziemi to daleka północ - Arktyka, którą odwiedziliśmy zarówno latem, jak i zimą oraz byłe kraje republik radzieckich, które uwielbiamy za ciekawe spotkania z ludźmi i niesamowitą gościnność ich mieszkańców. O naszych zachwytach z podróży lubimy opowiadać nie tylko na blogu, ale również podczas pokazów slajdów i festiwali podróżniczych – w minionym roku gościliśmy między innymi na poznańskich festiwalach Na Szage, Getaway Festiwal czy na World Travel Show w Warszawie.

www: akindofadventure.pl

IG: instagram.com/akindofadventure/

FB: facebook.com/akindofadventure/

Asia by Matejko

Cześć! Jestem Asia i prowadzę bloga podróżniczego Asia by Matejko, skupionego głównie wokół podróży po Europie i Azji.

Azję odwiedziłam po raz pierwszy w 2015 roku i od razu zakochałam się w jej egzotyce, kulturze, przyrodzie i tym, że czuję się tam bezpiecznie. Chętnie dzielę się swoimi doświadczeniami i przygodami zarówno na blogu, na Instagramie, jak i na żywo podczas spotkań podróżniczych. Podczas licznych podróży do Azji w ostatnich latach udało mi się odwiedzić 10 państw: Tajlandię, Kambodżę, Wietnam, Indie, Sri Lankę, Filipiny, Malezję, Indonezję, Chiny oraz Birmę/Mjanmę, spędzając łącznie w podróży ponad pół roku. W podróży zawsze mam jakieś przygody, takie jak chociażby moje słynne ukąszenie przez skolopendrę i często zanim wrócę z jednego wyjazdu już planuję następny. Chętnie podzielę się z Wami pozytywną energią i pasją do odkrywania świata!

www: www.asiabymatejko.pl

IG: www.instagram.com/asiabymatejko/

FB: www.facebook.com/asiabymatejko/

Bartek w podróży

Bartekwpodrozy.pl to autorski blog podróżniczy. Publikowane na nim treści mają formę poradników i przewodników ułatwiających Czytelnikom samodzielne podróżowanie i poznawanie świata. Blog promuje świadome podróżowanie na własną rękę, podpowiada, jak racjonalizować koszty wypraw, motywuje do wyjścia z domu i otwarcia się na świat. Pokazuje Czytelnikowi, że samodzielne planowanie podróży może być łatwe i osiągalne dla każdego.

Czytelnik bloga to osoba, która podróżuje aktywnie lub dopiero staje przed decyzją o organizacji swojej pierwszej, samodzielnej podróży. Osoba ta poszukuje przede wszystkim praktycznych informacji i wskazówek, które pozwolą czuć się pewniej w czasie wyjazdu.

www: bartekwpodrozy.pl

FB: https://www.facebook.com/bartekwpodrozypl/

IG: https://www.instagram.com/bartekwpodrozypl/

Fotograf w drodze

Jestem fotografem i podróżnikiem, ale moim celem nie jest jak najdłuższa lista odwiedzonych miejsc czy państw. W swoich podróżach staram się odnajdywać takie miejsca, które nie są oblegane przez dziesiątki tysięcy turystów.  Często też odwiedzam je w takich momentach gdy nie ma tam nikogo poza mną. O takich miejscach najczęściej piszę na blogu. Takie miejsca uwielbiam fotografować.

Śledząc moje wpisy czytelnicy poznają odwiedzone przeze mnie miejsca nie tylko dzięki tekstowi. Ale także przez wyjątkowe kadry, które zrobiłem dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu w fotografii. Bo to właśnie obrazy są najlepszymi inspiracjami do podróży.

Ostatnio najczęściej odwiedzam USA, Norwegię i Niemcy. O tych państwach i o Polsce można aktualnie przeczytać najwięcej na blogu.

www.fotografwdrodze.pl

www.instagram.com/fotografwdrodze.pl

naWakacje.eu

Agnieszka i Bartosz, autorzy naWakacje.eu – fanatycy niespiesznych podróży w poszukiwaniu słońca, w których to nie cel jest najważniejszy, tylko sama droga. Podróżują w modelu 2+2, najczęściej z przyczepą kempingową. Czasem zamieniają swój "zestaw" na rzecz Poloneza - od czterech lat są regularnymi uczestnikami rajdu Złombol.

Zawsze starają się trzymać jak najbliżej natury, chociaż uwielbiają również prowadzone z pasją kempingi. Do tej pory odwiedzili 24 kraje, przemierzyli dziesiątki tysięcy kilometrów, a ich najdłuższa podróż trwała niespełna 3 miesiące.
Autorzy bloga https://nawakacje.eu oraz mapy turystyki kempingowej http://camp4.fun.

www: naWakacje.eu

FB: www.facebook.com/nawakacje.eu/

Podróże po kulturze – blog Zofii Jurczak

Podróże po kulturze to blog o turystyce i trochę też o kulturze, a najlepiej jeśli jedno łączy się z drugim. Bloga prowadzę w pojedynkę, zwykle też w pojedynkę podróżuje. Intensywnie zwiedzam okolice Krakowa (w którym mieszkam), jeżdżę po Polsce, eksploruje Europę, ale serce zostawiłam w Japonii. Lubię chodzić po lesie, czytać książki i jeździć pociągiem. Mam słabość do uzdrowisk, dworków i miejsc z przeszłością. Oraz wysp. Uwielbiam wyspy! Kocham muzea, skanseny i klimatyczne miejsca do spania. W podróżach nie szukam przygód, wybieram święty spokój i dobry obiad.

Nie boję się zejść ze szlaku, ani trudnych turystycznie miejsc. W 2018 roku wymyśliłam i zrealizowałam na blogu projekt turystyczny 12 miast w 12 miesięcy, w ramach którego odwiedziłam miasta raczej omijane przez turystów takie jak Jaworzno, Radom czy Sosnowiec.

W 2019 roku reprezentowałam województwo Warmińsko-Mazurskie w Turystycznych Mistrzostwach Blogerów.

www: podrozepokulturze.pl
IG: instagram.com/podrozepokulturze.pl
FB: facebook.com/podrozepokulturzepl
Tw: twitter.com/podrozepokult
Yt: bit.ly/podrozepokulturze_YT

Specjalistka od wakacji

Specjalistką od wakacji jestem od dziewięciu lat, ponieważ tyle pracuję w branży turystycznej. Pracowałam dla najlepszych biur podróży w Polsce, spełniając podróżnicze marzenia swoich klientów oraz własne. Doradzam gdzie warto jechać, co zobaczyć, kiedy rezerwować, na co zwracać uwagę kupując wyjazdy w biurach podróży oraz jak łowić najlepsze okazje. Opowiadam skąd biorą się overbookingi w hotelach, z czego wynikają zmiany godzin przelotów i co zrobić gdy wakacje okazały się katastrofą. Uwielbiam Oman - jeden z najpiękniejszych skrawków świata, jakie widziałam - promocji tego kraju wśród polskich turystów poświęciłam dwa ostatnie lata.

Dzięki pracy w turystyce odwiedziłam kilkadziesiąt krajów, kilkaset hoteli oraz tysiące fascynujących osób. Korzystam z usług najlepszych hoteli, ale uwielbiam także samodzielne zwiedzanie z plecakiem i bez planu. Praca w biurze podróży pozwala łączyć pasję poznawania świata z życiem codziennym. Wielokrotnie słyszałam, że jestem sprzedawcą marzeń - czy można mieć piękniejsze stanowisko?

www: www.specjalistkaodwakacji.pl

FB: www.facebook.com/specjalistkaodwakacji

IG: www.instagram.com/specjalistkaodwakacji

LinkedIn: www.linkedin.com/in/marta-knasiecka-a6511a183?originalSubdomain=pl

YT: www.youtube.com/channel/UCX3InQM30LfutFoB791n6fw?view_as=subscriber

TOURtles

Jest nas trójka, OlaMateusz i Tolek. W 2019 roku przemierzyliśmy razem 8 krajów, prawie 50 miast, a w naszych portfelach znalazło się aż 6 obcych walut! Wspólne podróże zaczęły się w 2018 roku, ale TOURtles powstało na trasie do Karpacza, kiedy to jechaliśmy pierwszy raz spróbować zimowych sportów. Wiedzieliśmy, że podróże to coś czym chcemy dzielić się z innymi - odkrywać, doświadczać, poznawać. Chcieliśmy, aby wirtualne "miejsce", które stworzymy nawiązywało zarówno do bycia w drodze, jak i do zwierząt, które kochamy!

TOUR - to oczywiście podróż, idea, którą spotykamy każdego dnia. Wciąż kombinujemy jak tu wycisnąć jeszcze jeden dzień urlopu, który patent zastosować, żeby loty były w jeszcze niższych cenach.. TOURtles - bo w końcu turtles, czyli żółwie to ulubione żyjątka Mateusza.

www: tourtles.pl

FB: www.facebook.com/pg/tourtles.blog

Todo Bien

Todo Bien to po hiszpańsku wszystko dobrze. Stworzyliśmy kanał na YouTube, żeby podczas każdego wyjazdu naszych widzów do Hiszpanii wszystko wypadło jak najlepiej.

Zachwyca nas Hiszpania. W naszych filmach zobaczycie jej najpiękniejsze i najciekawsze oblicza. Jednak nie zawsze te najpopularniejsze i znane przez turystów, bo Hiszpania to nie tylko fiesta i siesta. Na naszym kanale pokazujemy ten kraj w taki sposób, w jaki sami lubimy go doświadczać. Stale odkrywamy nowe zakątki, ale często wracamy też do miejsc, które uwielbiamy od dawna, jak Madryt czy Sewilla. Na naszym kanale nie brakuje hiszpańskiej piłki nożnej i flamenco - to naturalny mix naszego duetu.

Youtube: https://www.youtube.com/c/TodoBien

www: https://www.todo-bien.pl/

Instagram: https://www.instagram.com/todobienvlog/

Facebook: https://www.facebook.com/todobienvlog

Tysiąc Stron Świata

Nazywamy się Paulina i Łukasz Łysikowscy, a w sieci tworzymy treści pod nazwą Tysiąc Stron Świata. Od kilku lat śmigamy razem po świecie, a nasz blog jest miejscem, w którym dzielimy się swoimi doświadczeniami i pomysłami na podróżowanie na własną rękę.

Staramy się podróżować budżetowo, ale też komfortowo. Wydaje nam się, że taki styl trafia do sporej części społeczeństwa. Każdą swoją podróż relacjonujemy na naszym fanpage'u oraz Instagramie. W zeszłym roku wyruszyliśmy w podróż marzeń, czyli prawie 4-miesięczny roadtrip po Stanach Zjednoczonych. Była to nasza największa przygoda, pełna fantastycznych przeżyć. Relacje z całej wyprawy prowadziliśmy na Instagramie (@tysiacstronswiata) i nie ukrywamy, że dzięki temu dotarliśmy do sporej liczby nowych odbiorców, którzy na bieżąco "podróżowali" z nami po USA. Na mieście mówią, że dobrze się uzupełniamy i tworzymy zgrany duet, co podobno również widać w naszych relacjach z podróży.

www: www.tysiacstronswiata.pl/

IG: www.instagram.com/tysiacstronswiata/

FB: www.facebook.com/tysiacstronswiata/

Wszędobylscy

Podróżująca rodzinka 2+1. Za nami już wiele podróży we dwoje, zwiedziliśmy kawałek Polski, Europy i spędziliśmy kilka tygodni w Chinach. Teraz świat odkrywamy na nowo wraz z naszą córką, a to już zupełnie nowy wymiar podróżowania i nowe przygody.

Lubimy podróżować nieśpiesznie, ciesząc się każdą wspólnie spędzoną chwilą. Lubimy też poznawać dany kraj poprzez lokalną kuchnię. Kiedy podróżujemy rodzinnie staramy się skupiać przede wszystkim na miejscach, które warto odwiedzić z dzieckiem.

Wszędobylscy to blog podróżniczy, który powstał w połowie 2014 roku z pasji do odkrywania świata. Skupiamy się przede wszystkim na krótkich wyjazdach po Polsce i Europie, rodzinnych wakacjach, lokalnych smakach oraz aktywnych wyprawach (piesze wycieczki po górach, rowerowe wyjazdy).

W 2019 roku naszego bloga odwiedził ponad 1,1 mln czytelników, zanotowaliśmy 1,94 mln odsłon. W ubiegłym roku zostaliśmy nominowani w kategorii Bloger Roku w konkursie Travelery, organizowanym przez National Geographic Traveler. Dwa lata z rzędu braliśmy udział w Turystycznych Mistrzostwach Blogerów, reprezentując najpierw województwo pomorskie, a następnie kujawsko-pomorskie. W Ogólnopolskim Badaniu Podróżników zajęliśmy piąte miejsce w kategorii najbardziej inspirujących blogów podróżniczych w Polsce. Do tej pory współpracowaliśmy z polskimi oraz zagranicznymi organizacjami turystycznymi i zrealizowaliśmy kampanie promocyjne m.in. dla Łotwy, Litwy czy Niemiec.