TOUR SALON 2021 - przygotowania do jesiennej edycji targów
Tegoroczna edycja TOUR SALON planowana jest na dni 24-26 września. Odbędzie się po sezonie wakacyjnym, ale tym bardziej wybrzmi cel jaki stawiają sobie organizatorzy - by promować polskie regiony, polskie atrakcje i zachęcać do realizacji podróży również "poza sezonem".
W dniach 24-26 września 2021 ponownie będziemy zachęcać Wielkopolan i nie tylko do podróży, zarówno dalekich jak i bliskich. Hasło przewodnie targów „Odkryj smak przygody” stanowi kwintesencję planów związanych z targami TOUR SALON, które mają inspirować oraz zachęcać do odkrywania nie tylko nowych kierunków, ale także nowych pasji i nowych sposobów spędzania wolnego czasu.
Dlaczego warto wziąć udział w targach TOUR SALON 2021?
- TOUR SALON koncentruje się na turyście indywidualnym szukającym odpowiedzi na pytania „Dokąd?”, „Po co?”, „Jak?”.
- Targi odwiedzają osoby gotowe do wypraw organizowanych samodzielnie przez cały rok – wakacyjnych, weekendowych oraz mikrowypraw (9000 zwiedzających w 2020 roku).
- Szczególna uwaga zostanie poświęcona w tym roku podróżom po Polsce, miejscom doskonale znanym, jak i tym, które nie mają jeszcze odpowiedniej rozpoznawalności turystycznej.
- Organizatorzy, poprzez program wydarzeń towarzyszący ekspozycji oraz dodatkowe działania promocyjne, będą zachęcać do podróżowania i odrywania walorów turystycznych miejsc przez cały rok, bo Polska to kraj, który potrafi zachwycać przez 365 dni w roku – wystawcy są promowani przez 12 miesięcy w ramach programu #PolskaDoPoznania.
- Tegoroczna edycja targów TOUR SALON odbędzie się równolegle z jednym z największych wydarzeń związanych z turystyką caravaningową w naszym kraju - targami Caravans Salon oraz towarzyszącym im Ogólnopolskim Zlotem Caravaningowym, które w 2020 roku odwiedziło 7000 osób.
- Podczas TOUR SALON chcemy razem z wystawcami i partnerami, zachęcać do aktywnego wypoczynku, koncentrując się mocno na promocji polskich regionów, choć mamy nadzieję, że nie zabraknie też wystawców zza granicy – mamy już pierwsze zapytania. Niewątpliwie, by wesprzeć branżę turystyczną będziemy też podejmować działania, by stymulować ruch turystyczny również poza sezonem wakacyjnym, zwłaszcza z wykorzystaniem bonu turystycznego. – komentuje Dariusz Muślewski, dyrektor grupy produktów odpowiedzialny za TOUR SALON.
Warto podkreślić, że zespół TOUR SALON cały czas jest w kontakcie z branżą i promuje ciekawe, nie zawsze oczywiste, zakątki w naszym kraju w ramach akcji #PolskaDoPoznania. Regularnie publikowane cieszą się zainteresowaniem i inspirują do aktywnego wypoczynku.